- Strona główna
- Strony
- Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako „Regulamin”).
Regulamin określa:
a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego działającego w domenie (www.owbox.pl), prowadzonego przez:
VERSEOI Sp. z o.o.
Adres: ul. Szczęsna 26, 02-454, Warszawa, Mazowieckie, Polska
NIP: 5223252190
REGON: 524706119
KRS: 0001024509
Reprezentowana przez: SYLWESTER ZABIELSKIb. warunki zawierania umowy sprzedaży;
c. warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
d. prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
e. sposób dokonania płatności;
f. koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
g. tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
h. pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.Sprzedawca samodzielnie bądź na żądanie Klienta udostępnia Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w formie, która umożliwi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca.
Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma VERSEOI Sp. z o.o.
Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
§ 2 DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
Sprzedawca-usługodawca – VERSEOI Sp. z o.o.
Klient-usługobiorca – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług w sklepie internetowym i dokonująca zamówień w sklepie.
Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego.
Konto – usługa elektroniczna z indywidualnym loginem i hasłem Klienta umożliwiająca dokonanie działań w Sklepie Internetowym.
Regulamin – niniejszy dokument.
Towar/Produkt – rzecz ruchoma, produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru.
§ 3 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych/informacji.
Klient zobowiązany jest:
a. posiadać dostęp do Internetu;
b. posiadać przeglądarkę internetową (np. Internet Explorer w wersjach 6.0 i nowszych, Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej);
c. posiadać dostęp do poczty elektronicznej.Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym oraz korzystanie w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów i Sprzedawcy.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
§ 4 USŁUGI
Sprzedawca umożliwia Klientowi bezpłatne korzystanie z usług oferowanych w Sklepie internetowym.
Usługą świadczoną drogą elektroniczną przez usługodawcę jest sprzedaż produktów [opis produktów oferowanych do sprzedaży].
Usługobiorcy mogą nieodpłatnie zakończyć korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną w każdej chwili, a także przerwać ewentualny proces zawarcia umowy poprzez sfinalizowanie procesu składania zamówienia w sklepie internetowym.
Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę mają charakter nieodpłatny.
§ 5 WARUNKI ZAWARCIA I ROZWIĄZANIA UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży w trybie elektronicznym poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie internetowym w ramach świadczonych usług drogą elektroniczną.
Umowa zostaje zawarta z chwilą:
a. akceptacji treści przesłanego do Klienta Zamówienia;
b. wyrażenia zgody na jego realizację;
c. akceptacji treści niniejszego Regulaminu;
d. potwierdzenia zapoznania się z prawem do odstąpienia od Umowy.Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
Klient – Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie i przesłanie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy bądź listem poleconym na adres siedziby firmy, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
Klient – Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym bądź naruszenia treści niniejszego Regulaminu.
§ 6 SPOSÓB DOKONANIA PŁATNOŚCI
Ceny Towarów określone są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
Opłatę za złożone Zamówienie można uiścić poprzez:
a. zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy [numer rachunku bankowego];
b. dokonanie płatności elektronicznej;
c. kurierowi przy odbiorze Zamówienia.
§ 7 KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY PRODUKTÓW
Dostawa Towarów możliwa jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie całej Unii Europejskiej.
Sprzedawca przewiduje następujące formy dostawy Towarów:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
b. za pośrednictwem operatora pocztowego.Klient ponosi koszty dostawy w zależności od wyboru formy dostawy.
Czas realizacji Zamówienia:
a. na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia;
b. na terenie Unii Europejskiej wynosi 10 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.
§ 8 TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCYJNEGO
Klient ma możliwość złożenia reklamacji co do świadczonych usług w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
Reklamacje należy wysłać na adres Sprzedawcy listem poleconym, tj. [adres Sprzedawcy].
Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego.
Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.
§ 9 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Klient – Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, tj.:
a. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
b. złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
c. uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą przy pomocy m.in. Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
§ 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16.04.2025.
Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.owbox.pl.
Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też zapisanie na odpowiednim nośniku.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a. Kodeksu Cywilnego;
b. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
c. ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.
VERSEOI Sp. z o.o.
Adres: ul. Szczęsna 26, 02-454, Warszawa, Mazowieckie, Polska
NIP: 5223252190
REGON: 524706119
KRS: 0001024509
Reprezentowana przez: SYLWESTER ZABIELSKI
Data obowiązywania: 16.04.2025