1. Strona główna
  2. Strony
  3. Reklamacje

Reklamacje

W przypadku stwierdzania przez Ciebie wady zakupionego produktu albo braku jego zgodności z umową, jako kupującemu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Poznaj prawa konsumenta do reklamacji produktu w stosunku do sprzedawcy:

Nazwa reklamacji Rękojmia za wady Brak zgodności towaru z umową

Czas na stwierdzenie wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady.

Żądania reklamacyjne

Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:

  • Usunięcie wady (naprawa)

  • Wymiana

  • Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)

  • Zwrot ceny (odstąpienie od umowy)

Warunek skutecznego odstąpienie od umowy

Możemy odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli stwierdzona wada jest nieistotna

Termin odpowiedzi sprzedawcy

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:

  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji (jeżeli żądałeś naprawy, wymiany lub obniżenia ceny)

  • 14 dni (jeżeli żądaniem był zwrot ceny)

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:

  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji

Podstawa prawna Ustawa z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (art. 556 i nast.)Ustawa z dn. 30.05.2014 r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.)

Adres do obsługi reklamacji (zwrotu produktów / zgłaszania reklamacji): VerseOI, Szczęsna 26, 02-454, Warszawa, Polska. [email protected]

Klikając „Akceptuję wszystkie pliki cookie”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu ułatwienia nawigacji, analizowania korzystania ze strony oraz wspierania naszych działań marketingowych.