- Strona główna
- Strony
- Reklamacje
Reklamacje
W przypadku stwierdzania przez Ciebie wady zakupionego produktu albo braku jego zgodności z umową, jako kupującemu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.
Poznaj prawa konsumenta do reklamacji produktu w stosunku do sprzedawcy:
Nazwa reklamacji Rękojmia za wady Brak zgodności towaru z umową
Czas na stwierdzenie wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady.
Żądania reklamacyjne
Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
Usunięcie wady (naprawa)
Wymiana
Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)
Zwrot ceny (odstąpienie od umowy)
Warunek skutecznego odstąpienie od umowy
Możemy odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli stwierdzona wada jest nieistotna
Termin odpowiedzi sprzedawcy
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji (jeżeli żądałeś naprawy, wymiany lub obniżenia ceny)
14 dni (jeżeli żądaniem był zwrot ceny)
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji
Podstawa prawna Ustawa z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (art. 556 i nast.)Ustawa z dn. 30.05.2014 r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.)
Adres do obsługi reklamacji (zwrotu produktów / zgłaszania reklamacji): VerseOI, Szczęsna 26, 02-454, Warszawa, Polska. [email protected]